בריאות היא ערך עליון ואנו צריכים לעשות הכול בכדי להיות כמה שיותר בריאים. על רקע זה חובה לציין כי יש הרבה דברים לא בריאים בחיינו כמו שראינו עם נגיף הקורונה האכזר שמפיל פה חללים על ימין ועל שמאל. יש הרבה דברים בחיים שלנו שאנו צריכים לעשות בכדי לשמור על הבריאות שלנו אך ללא ספק הדבר החשוב ביותר שאנו צריכים לעשות זה לשמור על שיניים בריאות. בעיות בשיניים הן בין הבעיות הכואבות ביותר שיש ושן מזוהמת לדוגמא יכולה לגרום לנזק עצום לגוף שלנו נזק שמעט מאוד דברים אחרים יכולים לגרום להם. לכן אתם חייבים לשמור על השיניים שלכם ולא לזלזל בנקודה זו אם אתם רוצים להיות בריאים וחזקים ולחיות באיכות חיים גבוהה וזה משהו שאסור להתפשר עליו.
מה אני צריך לעשות בכדי לשמור על השיניים שלי?
אז מה אנו צריכים לעשות בכדי לשמור על השיניים שלנו? קודם כל אנו צריכים לצחצח שיניים פעמיים ביום למשך מספר דקות. לצד זאת אנו חייבים לאכול בריא ולהפסיק לדוגמא עם משקאות מסוכרים. עוד דבר שאנו חייבים לעשות זה ללכת לרופא שיניים כל שנה וכל חצי שנה ולצד זאת ללכת גם לשיננית אשר תבחן את מצב השיניים שלנו. שימו לב יש ללכת לרופא לא רק כאשר כואב לנו משהו אלא כל הזמן גם כאשר אנו לא מרגישים כאבים בשיניים שלנו. כך בטיפול מונע נשמור על השיניים שלנו ונוכל להיות בטוחים כי אין לנו בעיות בשיניים הממתינות מעבר לפינה.
האם זה משנה באיזה מרפאת שיניים אני מטופל?
עולה השאלה האם זה משנה באיזה מרפאת שיניים אנו מטופלים? אם כן אנו חייבים לציין כי זה מאוד משנה וכי היחידה לבריאות השיניים היא מרפאת השיניים הטובה בארץ ללא כל תחרות. עליכם להבין שיש מרפאות שיניים טובות ויש מרפאות שיניים מצוינות והיחידה לבריאות היא הטובה מסוגה בארץ. לכן אתם צריכים להפנים שיש משמעות לשאלה לאיזה מרפאה אתם הולכים וזה משהו שאסור להתפשר עליו. ככל שתפנו אל מרפאה יותר טובה כך היא תטפל בכם בצורה יותר איכותית ומקצועית ולכן יש משמעות אדירה לשאלה לאיזה מרפאה אתם הולכים וזה משהו שאסור לכם להתפשר עליו לעולם. ככל שתבחרו מרפאה יותר טובה כך השיניים שלכם תהיינה בריאות יותר ועל כך אתם צריכים לתת את הדעת.
אל תבחרו רופא שיניים מבלי לקבל עליו המלצות
בין אם אתם הולכים אל היחידה לבריאות השיניים ובין אם לרופא אחר אתם חייבים לקבל המלצות על הרופא לפני שאתם בוחרים בו. עליכם להבין כי כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבקש מרופא השיניים שאליו אתם רוצים ללכת את הטלפונים של לקוחות אשר עבדו עמו בעבר ואז להתקשר אל הלקוחות הללו ולשמוע מהם האם הרופא הוא מקצועי או לא.